عایق کاری نما در شمال
زمان مطالعه: 3 دقیقه
Rate this post

عایق کاری نما در شمال برای دیوارهای بارانگیر

بعضی از دیوارهای ساختمان ها در شمال کشور به بارانگیر معروف هستند چون اکثر باران ها از ان سمت به دیوار خورده میشود.

دیوارهای باران گیر در شمال کشور همیشه دچار نم زدگی میشود که نیاز به عایق کاری پیدا میکنند.

برای عایق کاری دیوارهای بارانگیر در شمال کشور باید از روش راپل یا بدون داربست استفاده کرد.

تنها شرکت فعال در ضمینه عایق کاری نما در شمال شرکت جهان فرود میباشد که با استفاده از چسب های قوی دیوار شما را از نظر رطوبت بیمه میکند.

 

عایق کاری نمای سنگی در شمال

دیوار های سنگی و نماهای سنگ در شمال کشور به دلیل رد شدن اب از بند و ترک های موجود در انها دیوار داخلی دچار نم میشود. عایق کاری نمای سنگی با چسب های نانو که انعطاف پذیری زیادی در مقابل سرما و گرما دارند انجام میشود. ابتدا چسب خالص داخل سطل ریخته میشود و به اندازه دو لیتر چسب دومشت پودر سنگ الک شده داخل ان ریخته میشود و با دستگاه همزن کامل انرا به مدت یک دقیقه هم میزنیم. چسب را به وسیله قلمو 2 ثانتی روی بندها میکشیم. پس از خشک شدن هیچ اثری از مواد عایق روی بندها دیده نمیشود چون جنس عایق های نما در شمال شفاف هستند و شبیه به چسبهای پی وی سی هستند. همچنین روی ترک های بنده سنگ هم میتوانیم از همین چسب های نانو استفاده کینم.

عایق کاری نمای و دیوار سیمانی در شمال

دیوارهای سیمانی بر اثر نشست ساختمان و کهنه شدن جنس ساختمان دچار ترک و ریزش میشوند. این ترک ها و ریزش ها جریان اب را به پشت سیمان هدایت میکند. بیشتر نم زدگی ها از دیوار های کناری ساختمان به داخل هدایت میشود و نماخهای سیمانی به دلیل مهم بودن نمای ساختمان برای اجرای ان از انواع چسب های نانو استفاده میکنند و کمتر شاهد ترک و اب دههی از ان قسمت ها هستیم.

پس دیوار های کناری ساختمان در شمال کشور که از جنس سیمان هستند را باید عایق کاری کرد. برای عایق کاری دیوار سیمانی در شمال ابتدا به اندازه هرلیتر چسب نانو 2 لیتر اب به ان اضافه میکنیم و به سه لیتر به دست امده 1کیلو پودر سنگ الک شده اضافه میکنیم تا کمی سفت شود. برای اجرای ترک های سیمانی باید با قبلمو های 10 سانتی ترک ها را پوشاندو همچنین با دستکش هم میتوان انها را روی ترک های سیمانی مالید.

عایق کاری دیوار بلوکی و اجری و سفالی در شمال

عایق کاری دیوار بلوکی و سفالی و اجری به دلیل نداشتن یک محافظ حرارتی و رطوبتی خوب نمیتوان انرا با چسب و مواد عایق کاری کرد. برای عایق کاری دیوار های سفالی و اجری و بلوکی در شمال کشور باید یا سیمان کاری انجام داد و یا از طریق ایزوگام های مرغوب این دیوار ها را ضد اب کرد.

در بعضی مواقع هم میتوان با سیمان های کاسماتیک درزهای این نوع دیوار های را پر کرد تا اب نفوذ نکند ولی با این کار گرما و سرما مجدد نفوذ خواهد کرد و فقط شما جلوی رطوبت را خواهید گرفت.

روش کار هم به این صورت است که سیمان یا پودر کاسماتیک با چسب قاطی میشود و با دست و دستکش روی بندهای سفال زده میشود و راه نفوذ اب در شمال کشور به این نوع دیوارها بسته میشود.

 

عایق کاری به وسیله ایزوگام در شمال کشور

عایق کاری دیوارهای سیمانی و اجری و سفالی و بلوکی را میتوان با ایزوگام هم انجام داد. اجرای ایزوگام در شمال کشور به وسیله طناب یا بدون داربست انجام میشود تا شما شمالی های عزیز دیگر هزینه گزاف داربست را پرداخت نکنید. خوب بودن راپل این است که اگر مشکلی برای قسمتی از ایزوگام پیش بیایید در چند دقیقه میتوان انرا ترمیم کرد. ضمانت کار ایزوگام در شمال هم ده سال است و در این ده سال اگر مشکلی برای شما پیش بیایید شرکت جهان فرود به صورت رایگان انرا ترمیم خواهد کرد.

عایق کاری شیشه و پنجره نمای ساختمان در شمال

بارش باران های شدید روی پنجره های قدیمی شمال کشور باعث زنگ زدگی و از بین رفتن بندکشی بین پنجره ها میشود. برای رفع این مشکل باید از چسب های پی وی سی استفاده کرد و اگر قابل پنجره سنگی باشد باید از چسب های نانو که بسیار قوی میباشند استفاده نمود. از خود شیشه اب نفوذ نمیکند واگر رطوبتی وارد ساختمان شود از درز بین پنجره و شیشه هاست.

 

قیمت عایق کاری نما در شمال

عایق کاری نما در شمال کشور دارای قیمت های متفاوتی است که کمترین ان از 4 میلیون تومان شروع میشود و بالاترین قیمت بستگی به بزرگی ساختمان دارد. همچنین نماهای سیمانی از سنگی گرانتر هستند چون حجم بالاتری از چسب و نیروی کار را مصرف میکند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *