نانو کردن نمای ساختمان
زمان مطالعه: 6 دقیقه
Rate this post

انجام نانو نما و سنگ نمای ساختمان در تهران و کرج

 

خدمات نانو، بخشی از خدمات ساختمانی است که توسط  شرکت جهان فرود  متخصص خدمات ساختمانی و مهندسی، انجام می شود.

خدمات نانو که برای ساختمان ها به کار می رود، حاصل تکنولوژی مدرن و پیشرفته، نانو می باشد.

امروزه از تکنولوژی نانو در تولید هر محصولی، در امور درمانی و پزشکی تا تغذیه و یا پوشاک بهره می گیرند.

خدمات نانو نیز از تکنیک های نانو، برای زیبایی و محافظت از نمای ساختمان ها، استفاده می کند.

 

مواد نانو جهان فرود
مواد نانو برای ضد اب سازی

 

قیمت در لینک قرمز زیر

 

قیمت اب بندی و عایق کاری نمای ساختمان 

 

نانو نمای خارجی ساختمان با طناب

 

 

انواع نانو ساختمان

نانو نمای ساختمان جهت زیبایی

نانو کردن نما جهت ضد اب کردن نما

نانو کردن اجر
نانو کردن اجر

 

نانو نمای ساختمان جهت زیبایی

در بعضی مواقع برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد سنگ و شیشه نما پس از اتمام شستشو روی انها نانو میزنیم تا مدت زیادی از تمیزی پابرجا بماند. این نوع نانو ها مایع هستند و بر روی سطح کشیده میشوند. نانو خاک و اب و کثیفی را رد میکند و نمیگذارد در جای خود باقی بمانند.

 

نانو کردن نما جهات ضد اب سازی سنگ و شیشه و سیمان

در این نوع نانو که شما به ان نیاز دارید جهت اب بندی کردن سازه های سنگی و شیشه ای و سیمانی استفاده میشود که در بعضی اوقات جهان اببندی کامپوزیت هم استفاده میشود. نانو جهت اب بندی تعداد زیادی در بازار موجود میباشد که از نطر کیفیت و عمر باهم متفاوت میباشند. ما برای انجام خدمات نانو از مواد بسیار مرغوب و درجه یک با ده سال ضمانت استفاده میکنیم.

 

نانو سنگ نما
نانو سنگ نما

 

نماشویی با راپل

 

خدمات نانو در ساختمان سازی

امروزه معمولا از خدمات نانو در ساختمان و بناها، برای محافظت و استحکام بنا، استفاده می شود.

خدمات نانو، بیشتر برای محافظت از نمای ساختمان ها کاربرد دارد.

نمای ساختمانآ چهره ظاهری بنا است که از نظر زیبایی اهمیت دارد و معمولا از مصالح گران و لوکس مانند آجر سه سانتی، سنگ و سرامیک و …آ برای طراحی و ساخت آن استفاده می شود.

همانطور که می دانیم نمای ساختمانآ یکی از آسیب پذیر ترین بخش های آن نیز هست، زیرا مانند پوسته بنا، در معرض نور خورشید، باد و باران و سایر عوامل فرسایشی قرار می گیرد.

بنابراین به مرور زمان، از جلوه آن کاسته شده و دچار صدمات و خرابی هایی می گردد.

امروزه، خدمات نانو برای محافظت از نمای ساختمان و مصالح به کار رفته در آن به کمک آمده است.

 

نانو سنگ نما
نانو نمای ساختمان

 

اگر اب دادن سنگ بر اثر لقی سنگ ها باشد میتوانید ابتدا سنگ نما را پیچ رولپلاک بدون داربست انجام بدهید و بعد شروع به نانو کردن سنگ ها بکنید.

 

اجرای نانو نمای ساختمان
اجرای نانو نمای ساختمان

 

انجام نانو نمای ساختمان

 

خدمات نانو که برای محافظت از نمای ساختمان و حفظ زیبایی و دوام آن استفاده می شود، در پروسه ای تحت عنوان انجام نانو نمای ساختمان اجرا می شود.

خدمات نانو، برای محافظت از ظاهر بنا، علاوه بر مصون نگه داشتن نما از صدمات ناشی از باد و باران و نور خورشید، آن را در برابر نم زدگی و آسیب های حاصل از باران های اسیدی حفظ می کند.

لذا، خدمات نانو برای افزایش عمر ساختمان و حفظ زیبایی آن و نیز جلوگیری از هزینه های سنگین بعدی برای ترمیم آسیب های احتمالی متاثر از عوامل فرسایشی، ضروری است؛ به خصوص اگر در شهر های پر باران، یا مناطق کویری با تابش نور مستقیم و زیاد خورشید، زندگی می کنید.

معضلی که سالیان سال است که ساختمان های شهر های بزرگ با آن درگیر هستند، پدیده باران اسیدی است.

حتما متوجه ظاهر حفره دار و پر خلل و فرج نما های سنگی و مرمری در تهران شده اید، این سوارخ های موجود در نمای این ساختمان ها، حاصل برخورد قطرات باران اسیدی در طی زمان است.

باران اسیدی در هنگام بارش باران در هوای آلوده، ایجاد می شود و به این معنی است که مواد سمی و آلودگی های موجود در هوا هنگام بارش در قطرات باران ل شده و با برخورد با مصالح نمای سازه ها، به واسطه فرآیند های شیمیایی موجب سوراخ شدن و فرسودگی می گردد.

یکی از اهداف مهم انجام نانو نمای ساختمان، جلوگیری از آسیب باران اسیدی به نمای بنا است.

اجرای نانو نما هزینه شما را کاهش می دهد.

خدمات نانو نما، شامل استفاده از یک لایه محافظتی بر روی سطوح مورد نظر است، که این لایه با تکنولوژی نانو ساخته شده و ضد رطوبت و نفوذ آب، ضد شوره، ضد جرم، ثابت کننده رنگ، محافظ در برابر نور و سوختگی ناشی از آفتاب، و در برخی موارد ضد غبار نیز می باشد.

خدمات نانو نما با قرار دادن لایه محافظتی نانو، که یک لایه مقاوم و کاملا بی رنگ است، به دوام و طول عمر نمای ساختمان کمک می کند.

مجری نانو سنگ نما
مجری نانو سنگ نما

 

کار در ارتفاع –  راپل کار

 

خدمات پوشش نانو سنگ نما

از جمله خدمات نانو برای نمای ساختمان ها، که برای نماهای سنگی استفاده می شود، خدمات نانو سنگ نما است.

استفاده از خدمات نانو برای انجام نانو سنگ نما نسبت به دیگر موارد اجرای نانو نما، از سرعت بالاتری برخوردار است.

دلیل راحت تر و سریع تر بودن استفاده از خدمات نانو بر روی نمای سنگی از آن جهت است که امکان نفوذ مواد نانو به داخل سنگ و خوردگی آن وجود ندارد.

خدمات نانو برای نماهای مختلفی مانند نمای سیمانی، نمای آجری، ترمه وود، شیشه، کامپوزیت، سرامیک و سنگ به کار می رود. این لایه محافظتی، موجب ضد آب شدن و افزایش مقاومت سنگ در برابر عوامل فرسایشی می شود.

خدمات نانو سنگ نما از ایجاد لکه و زردآب، جرم و لکه های دوده روی سطح سنگ نما، جلوگیری می کند.

نانو کاری نما

لایه پوشش نانو برای نمای آجری، ضد شوره است.

پیش از استفاده از خدمات نانو، حتما باید سطح مورد نظر به صورت کامل تمیز و عاری از گرد و غبار و جرم باشد، سپس شرکت های ارائه دهنده خدمات نانو، به انجام نانو نمای ساختمان می پردازند.

برخی از شرکت های حرفه ای و مجرب در امر استفاده از خدمات نانو، بدون نیاز به نصب داربست در مقابل ساختمان و با استفاده طناب، به اجرای نانو نما می پردازند.

بهتر است که خدمات نانو در همان زمان ساخت بنا و بعد از اتمام کار نمای سازه، انجام شود؛ اما اگر از عمر بنا، چندین سال هم گذشته باشد، امکان استفاده از خدمات نانو برای نمای ساختمان وجود دارد.

دلیل اجتناب بسیاری از صاحب خانه ها برای استفاده از خدمات نانو، دردسر های آن به خصوص نیاز آن به نصب داربست می باشد، اما، ما این نوید را به شما می دهیم که برای انجام خدمات نانو نیازی به نصب داربست نداریم و تنها با استفاده از طناب، با کیفیت بالا و بدون دردسر، خدمات نانو نما را در تهران و کرج، به شما ارائه می کنیم.

نصب توری مرغی

خدمات نانو برای نماهای آجری، رومی و سیمانی

بهتر است برای انجام نانو نمای ساختمان روی نماهای سیمانی، بلافاصه بعد از ساخت نمای سیمانی، اقدام شود.

موجب ضد آب شدن نما و جلوگیری از زرد شدن و یا پوسته پوسته شدن سیمانها، می شود.

استفاده از لایه نانو، برای نماهای رومی و سیمانی ضروری تر است؛ زیرا سیمان، به شدت در برابر عوامل شیمیایی ( مانند باران های اسیدی ) و عوامل فرسایشی ( ماند رطوبت ) آسیب پذیر بوده و دچار خوردگی می شود.

اجرای نانو نما برای نماهای آجری، به خصوص آجر سه سانتی که از جمله نماهای محبوب جهت طراحی ظاهر زیبای بناها است، از رطوبت زدگی و لک و زردی آجر ها ممانعت کرده و باعث می شود نمای آجری دچار شوره نشود.

ما خدمات نانو نمای ساختمان را بدون نصب داربست و با استفاده از طناب در تهران و کرج انجام می دهیم.

خلاصه آنکه، انجام نانو نمای ساختمان، استفاده از یک لایه محافظتی بی رنگ تولید شده توسط تکنیک های نانو، که موجب عایق بندی، محافظت و تمیزی و زیبایی نماهای ساختمان و نیز افزایش عمر مصالح به کار رفته در آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *