اب بندی نمای ویلایی و رفع نم نمای ویلا در شمال کشور و مازندران و گیلان

اب بندی نمای ویلایی در مازندران و گیلان و شمال کشور

اب بندی نما های ویلایی در شمال کشور  دارای اهمیت بسیاری است. نماهای ویلایی بنای کوچکی دارند و به صورت فانتزی ساخته میشوند. اکثر نماهای ویلایی دارای دیوار سیمانی و سنگی هستند که پس از باران دچار نم میشوند. این نم باید سریعا رفع شود تا دیوار های کناری و نمای ویلایی تخریب نشود. برای رفع نم و اب بندی نمای ویلایی در شمال کشور از مواد بسیار قوی و خارجی استفاده میشود.  اگر نم رفع نشود سنگ ها دچار شوره و سیمان ها دچار ترک بسیار زیادی میشوند.

جهان فرود متخصص در اب بندی دیوارهای ویلایی در شمال کشور میباشد.

 

رفع نم نمای ویلا در مازندران

نم بناهای ویلایی به راحتی با طناب یا بدون داربست انجام میشود. بناهای ویلایی ارتفاع کمی دارند و از نظر قیمت جزو خدمات ارزان شرکت جهان فرود به حساب می اید. دیوارهای ویلایی باید با دقت اب بندی شوند تا ویلا چهره زشتی به خود نگیرد. برای رفع نم نمای ویلایی باید از مواد بیرنگ استفاده شود تا پس از خشک شدن چسب اثاری از ان باقی نماند. مازندران بناهای ویلایی بسیار زیادی دارد و میتوان جزو بزرگترین استان های ویلایی در ایران از ان نام برد. قیمت رفع نم نمای ویلایی در مازندران و شمال کشور از متری 80 تا 120 هزارتومان از طرف اتحادیه قیمت گذاری خواهد شد.

اب بندی نمای ویلایی در گیلان یا رشت

گیلان شمالی ترین نقطه ایران واقع شده است که بیشترین باران را در ان شاهد هستیم. مردمان مهمان نواز بسیار خون گرم گیلانی در ایران زبان زد هستند. گیلان در حال توریستی شدن است و نسبت به مازندران کمی بومی نشین است. برای اب بندی و رفع نم ویلا در گیلان و رشت باید با شرکت جهان فرود تماس بگیرید تا قیمت دقیق عایق را به شما بگوید. دیوار های سیمانی ابتدا ترک گیری میشوند و در ادامه روی تمام نواحی مواد عایق و اب بندی زده میشود. برای دیوار های سنگی هم به همین روال ابتدا بندکشی میشوند و در اخر کلیه سنگ با عایق سوباش پوشش داده میشود.  قیمت برای اب بندی متری 80 تا 120 هزارتومان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...
09308877798