اب بندی نمای ساختمان در رامسر و تنکابن

اب بندی نمای ساختمان در رامسر و تنکابن

رفع نم و رطوبت حاصل از باران و برف روی سنگ و سیمان را اب بندی نمای ساختمان میگویند.اب بندی نمای ساختمان در رامسر و تنکابن جهت بستن درزهای احتمالی روی بندها و خود سطح مورد نظر میباشد.

برای اب بندی نمای ساختمان و سفارش کار در رامسر و تنکابن میتوانید با شماره 09125846430  تماس بگیرید و از نظرات و پیشنهادات ما استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید مواد بهتر و روش کار بهتر روی دیوارهای ساختمان خود را بدانید میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما کمک بگیرید.

اجرای اب بندی نمای ویلایی و اپارتمانی دارای ضمانت کتبی میباشد و هر زمان اگر مجدد اب در هر نقطه ای نفوذ کند سریعا مشکل نم ساختمان شما حل میشود.

جهت انجام اب بندی نمای ساختمان در تنکابن و رامسر میتوانید به شماره 09125846430 تماس بگیرید یا برای ما در این صفحه پیغام بگذارید تا با شما تماس بگیرید و چیگیر کار ابندی نمای شما بشویم.

اب بندی ساختمان در رامسر و تنکابن

اب بندی ساختمان در رامسر و تنکابن

 

اب بندی سنگ و سیمان نمای ساختمان در رامسر + قیمت روز

اب بندی کردن در رامسر توسط چسب های بسیار قوی و شفاف انجام میشود که قیمت ان از نمونه های داخلی گرانتر است و ماندگاری ان نیست بسیار بالا میباشد.

هزینه اجرای اب بندی در رامسر:

  • اب بندی سیمان سفید متری 70
  • اب بندی سیمان سیاه متری 90
  • اب بندی سنگ تراورتن صاف متری 60
  • اب بندی نمای رومی متری 65
  • اب بندی سرامیک

 

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان در تنکابن + هزینه اجرا به روز

تنکابن و رامسر چسبیده به هم هستند ولی شکل ساختمان های تنکابن ویلایی هستند و کمتر میبینید که اپارتمان در این مناطق ساخته شود.نماهای ویلایی هم دچار نم و رطوبت میشوند که نیاز به یک اکیپ عایق کار دارید. هزینه اجرای اب بندی نمای در تنکابن نیز فرق زیادی با رامسر نداردو شما میتوانید از همان قیمت ها در تنکابن نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...
09308877798