درزگیری سیمان و سنگ و کامپوزیت نمای ساختمان در تهران و کرج + قیمت

درزگیری سنگ نما

درزگیری نما

درزگیری نمای ساختمان جهت بستن راه هوا و اب و گرد و خاک انجام میشود که اکثرا سنگ و سیمان و کامپوزیت نیاز به درزگیری پیدا میکنند.درزگیری نمای ساختمان با چسب های سلیکونی و مواد نانو و چسب های شفاف انجام میشود.

برای انجام درزگیری نمای ساختمان میتوانید با شرکت بجهان فرود که مرکز اجرای خدمات نما بدون داربست میباشد تماس بگیرید.

 

درزگیری نمای ساختمان

درزگیری نمای ساختمان با طناب به بهترین روش انجام میشود.

 

اجرای درزگیری سنگ نما در تهران و کرج

درزگیری سنگ نما توسط یک موادی انجام میشود که جدیدا توسط متخصصان تولید شده است و مانند یک مایع خیلی غلیط میباشد که توسط قلمو و پیستوله روی دیوارها پاشیده میشود.چسب درزگیری پس از خشک شدن به شکل بی رنگ در می اید و هیچ اثاری از ان بر جای نمیماند.پس از خشک شدن مانند یک لایه شیشه ای که از پلاستیک خشک میباشد روی سطح مورد نظر ظاهر میشود.

برای درزگیری بند های سنگ نما اول باید نقاط اسیب دیده را خالی کرد تا جا برای نفوذ چسب باشد و بعد از این کار چسب را روی نقاط اماده شده میمالیم.با این کار نم و رطوبت دیگر نفوذ نخواهند کرد.

 

اجرای درزگیری سیمان نما و دیوار کناری ساختمان

اجرای درزگیری سیمان ساختمان که روی ارتفاع قرار دارد جهت بستن راه نفوذ اب و گرد و غبار انجام میشود که توسط مواد عایق با پودرهای نانو انجام میگیرد.ابندا مواد عایق را با پودر مورد نظر ترکیب میکنیم که باید تقریبا سفت باشد تا در جای خود ثابت بماند.پس از ساخت چسب انها را توسط دست به داخل درزها انتقال میدهیم تا کاملا تزریق شود.

ترک های سیمان و درز های به وجود امده روی سیمان های شما به دلیل نشست ساختمان و استفاده از سیمان ناموغوب به وجود می اید.

 

درزگیری کامپوزیت نمای ساختمان

بند های کامپوزیت موقع نصب بسیار مهم هستند و افرادی که نمای کامپوزیت کار میکنند این را باید بدانند که از چسب و درزگیر بسیار خوب و مرغوبی باید استفاده کنند تا در موقع سرما و گرما کنده نشوند و دیوار داخل ساختمان را دچار نم و رطوبت کنند.

درزهای کامپوزیت توسط چسب های سیلیکونی گرفته میشود چون این نوع چسب ها ژله ای هستند و با مالیدن به هر سطوحی حالت ان سطح را به خود میگیرد و جلوی رطوبت و گرما و سرما و گردو غبار را میگیرد.

 

درزگیری نما با طناب یا بدون داربست

اجرای درزگیری نمای ساختمان به وسیله طناب انجام میشود.بدون داربست یا با طناب که بیشتر در شهرهای تهران و کرج انجام میشود به دلیل سریع بودن و هزینه بسیار کم بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و دارای امنیت بسیار زیادی میباشد.افراد طناب کار یا به اصطلاح راپل کار دارای تخصص بسیار زیادی در زمینه چسب و نمای ساختمان دارند و مشکل شما را به صورت اساسی حل میکنند.

 

قیمت درزگیری نمای ساختمان

  • قیمت درزگیری نمای سنگ متری 40 تا 60 هزارتومان میباشد.
  • قیمت درزگیری سیمان با طناب متری 60 تا 80 هزارتومان میباشد.
  • قیمت درزگیری نمای کامپوزیت از متری 80 تا 120 هزارتومان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...
09308877798