عایق کاری نمای ساختمان در تنکابن و شهسوار – رفع نم و رطوبت در تنکابن

عایق نما در تنکابن - اجرای عایق

عایق کاری نمای ساختمان در تنکابن و شهسوار

عایق کردن دیوارهای بیرونی ساختمان در تنکابن(شهسوار) نوعی خدمات مهم در زمینه رفع رطوبت دیوار ساختمان میباشد که موجب مقاومت بیشتر و استحکام سطح بیرونی ساختمان و داخلی ساختمان میشود.عایق کاری نمای ساختمان در شهر تنکابن که خانه هایش نزدیک به دریا و جنگل هستند به صورت راپل اجرا میشود. نزدیک بودن خانه به دریا و جنگل 80 درصد رطوبت را افزایش میدهد و موجب جلبک زدن سنگ و سیمان میگردد.

شرکت جهان فرود نماینده ما در تنکابن و شهسوار میباشد.

جهت اجرای عایق کاری نمای سنگ و سیمان و سرامیک ساختمان میتوانید با شماره 09308877798 تماس بگیرید تا با تجربه ترین نیروها نزد شما اعزام شود.

 

عایق کاری نمای ساختمان در تنکابن

عایق کاری نمای ساختمان در تنکابن

 

قیمت هر لیتر عایق نما در تنکابن و شهسوار

قیمت هر لیتر عایق نمای ساختمان در تنکابن از لیتری 100 تا 150 هزارتومان به فروش میرسد. این عایق های رطوبتی وارداتی میباشند و در مقابل هوا و نور خورشید و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

قیمت اجرای عایق کاری نمای ساختمان در تنکابن

اجرای عایق کاری در تنکابن و شهسوار همراه با مواد عایق قیمت داده میشود. عایق های مورد استفاده برای نمای ساختمان کرسیتالی و بیرنگ میباشند که خواص ان پر کردن تمام درزها و بندها به صورت بیرنگ میباشد. قیمت اجرای اب بندی با چسب 130هزارتومان میباشد و به صورت متری انجام میشود.

 

عایق نما با طناب در تنکابن و شهسوار

تمام نماهایی که پشت بام شیروانی و تهرانی دارند را میتوان با طناب اجرا کرد. کافی است فقط عکس نما را برای ما ارسال کنید تا قیمت و نحوه اجرا را به شما بگوییم. عایق کاری نمای ساختمان چه از جنس سنگ و سیمان و شیشه در تنکابن همگی بدون داربست اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...
09308877798