نظافت شیشه نما در ارتفاع در تهران و کرج با راپل (با طناب یا بدون داربست)

نظافت شیشه در ارتفاع بلند

نظافت شیشه در ارتفاع

نظافت شیشه در ارتفاع جهت زیباسازی رخ ساختمان انجام میشود.برای دسترسی به شیشه هایی که در ارتفاع قرار دارند از طناب یا راپل استفاده میشود که هم هزینه کمتری نسبت به داربست دارد و زمان کمتری را نیز صرف اجرای کار میکنید.

برای نظافت شیشه ها روی ارتفاع از مواد های گوناگونی استفاده میشود که درصد قوی بودن انها بستگی به درصد کثیفی شیشه ها دارد.

نظافت شیشه در ارتفاع با طناب بدون داربست

نظافت شیشه های نمای ساختمان که در ارتفاع قرار دارند با طناب و بدون داربست به راحتی قابل تمیزکاری هستند.

امروزه با روش نوین و جدید که راپل نام دارد بسیار سریع و اسان میتوان هر شیشه ای روی نما را نطافت کرد.

نظافت شیشه در ارتفاع با مواد بسیار مناسب انجام میشود تا شیشه های شما مانند روز اول نو شوند.

برای تمیزکاری شیشه هایی که در ارتفاع قرار دارد میتوان انها را با نانو تمیز کرد تا حداقل شش ماه از کثیف شدن انها جلوگیری کنید.

برای ارتباط با واحد کارشناسان جهان فرود میتوانید با شماره تلفن 09125846430 تماس بگیرید.

 

تمیز کاری شیشه در ارتفاع

تمیز کاری شیشه در ارتفاع با هزینه ارزان انجام میشود.

 

 ویدیو اجرای نظافت شیشه در تهران و کرج

 

 

نظافت شیشه در ارتفاع کرج، تهران

در سالهای اخیر، با توجه به ساخت و سازهای زیاد در شهرهای بزرگ کشور از جمله تهران، کرج نیاز به نظافت و تمیز کاری نمای ساختمان و شیشه جز موارد اساسی و ضروری به شمار می رود.

در این راستا نیروهای متخصص و با تجربه ای از سوی شرکتهای معتبر خدمات نما برای کار پاکسازی ساختمان در ارتفاعات به محل گزارش شده اعزام می شوند.

در اثر مرور زمان آلودگی و گرد و غبار به صورت لایه ای از جرم بر روی سطوح شیشه ی نمای ساختمان های بلند و برج می نشیند که باعث می شود نمای ظاهری ساختمان زشت دیده شوند.

تمیز بودن نمای ساختمان و شیشه در رونق فعالیت های شغلی در ساختمان های تجاری تاثیر بسزایی دارد و این تمیز بودن در ساختمان های مسکونی اثر مهمی در امر خرید و فروش ملک خواهد داشت.

امروزه شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر کشور با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و تجهیزات استاندارد برای انجام خدمات مختلف در قسمتهای مختلف ساختمان به سرعت بدون استفاده از داربست و به کمک استفاده از متد جدید بکارگیری طناب اقدام می نمایند در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید.

مراحل پاک کردن شیشه و انواع روش نظافت شیشه در ارتفاع

  • نظافت شیشه در ارتفاع فقط با استفاده از ابرو تی و پارچه و روزنامه
  • پاک کردن شیشه در ارتفاع همراه با واترجت
  • تمیز کردن شیشه نمای ساختمان همراه با واترجت و ابروتی

روش نظافت شیشه با ابرو تی هیچ ابی روی شیشه گرفته نمیشود و فقط با استفاده از ابزارهایی مانند روزنامه و دستمال و ابرو تی شیشه ها تمیز میشوند.

پاک کردن شیشه با واترجت برای نماهایی میباشد که فقط جهت رفع تیرگی شیشه ها انجام میشود و نیازی به خشک کردن و تمیز کردن اب نیست.

تمیز کردن شیشه ها در روش سوم ابتدا گل و لای روی شیشه ها و قاب پنجره ها پاک سازی میشود و در ادامه مجدد روی تمام شیشه ها ابرو تی زده میشود تا شفافیت روی شیشه ها ظاهر بشود.

 

اگر عملیات تمیزکاری برای سطوح مختلف نمای ساختمانی و شیشه انجام نشود، آلودگی و کثیفی بر روی شیشه ساختمان اجازه ی دید بهتر را به فضای بیرونی نخواهد داد. گاهی عوامل محیطی مختلف مانند دود ناشی از آلودگی کارخانجات صنعتی در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج ،ترافیک بالای ماشین آلات، وجود باران های شدید اسیدی تاثیر مهمی در میزان جرم گرفتگی و کثیفی سطوح نمای ساختمان و شیشه ها خواهد شد که اگر به موقع تمیز نشوند دربخش نمای ساختمانی شاهد ریزش قطعات سنگ از بخش نما خواهیم بود. زیرا سنگ در محل اتصال به نما شل شده و به مرور زمان ریزش خواهد کرد برای جلوگیری از این اتفاق ابتدا عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام شود و سپس نماشویی ساختمان، پنجره صورت گیرد.

 

اگر می خواهید ساختمانی دلربا و زیبا داشته باشید بعد از یک فصل بارانی آن را شستشو دهید البته شست و شوی نما و شیشه توسط کادر مجرب به کمک طناب محکم و بدون داربست انجام شود.

زیرا هزینه ی استفاده از طناب به مراتب کمتر از استفاده از داربست می باشد و کارها با کیفیت و سرعت عملکردی بالاتری انجام خواهد شد.

درضمن امنیت کاری در بخش استفاده از طناب به دلیل آموزش های اجرایی برای بالا رفتن از طناب به کمک نیروی ماهر بیشتر بوده و این نیرو تحت پوشش بیمه شرکت می باشند پس با آرامش خاطر به کار می پردازند.

مرحله نخست: به کمک طناب ویژه و استفاده از واترجت می باشد. که این کار در ارتفاع به کمک نیروی متخصص برای از بین بردن گرد، غبار، گل نشسته بر روی شیشه با مهارت ویژه انجام می شود.

مرحله ی دوم: نماشویی به صورت دستی می باشد. که شستشوی شیشه با استفاده از مواد شوینده به کمک طی و ابر انجام می گیرد.

نکته : برای پایین آمدن هزینه های نماشویی ساختمان و شیشه در شهرهای بزرگی مانند تهران ،کرج به صورت دوره ایی و متناوب عمل نمایید پس از هر دوره فصول بارندگی اقدام به نماشویی نمایید .البته برای انجام این کار از شرکتهای معتبر خدمات نما استفاده نمایید.

گاهی به علت مرتفع بودن ساختمان ها و به دلیل عدم دسترسی به سایر بخشهای مرتفع آن فقط باید از روش استفاده از طناب و بدون داربست استفاده نمایید و لازم ذکر است که البته برای دستیابی به این نقاط دور فقط کارگران متخصص به کار گرفته خواهند شد. کارگر معمولی قادر به بالارفتن به کمک طناب به نقاط دور دست را نخواهد داشت.

نکته: نماشویی به شکل دستی با استفاده از روش قدیمی سنتی داربست می باشد که برای استفاده از این روش توصیه نمی شود زیرا دارای معایب زیادی مانند:

شستشوی شیشه در مدت زمان بالا، نبود ایمنی برای افراد، افزایش هزینه ها ،کیفیت پایین خدمات، نصب داربست منوط به کسب اجازه از همسایگان مجاور، به وجود آمدن ترافیک بالا به علت نصب داربست و ..می باشد. امروزه مهندسان و صاحبان ساختمانی از روش واترجت به کمک طناب محکم را کاربردی و با ارزش می دانند.

نکات مهم در نظافت شیشه های برج

1_هنگامی که آفتاب به شیشه های ساختمان های بلند به صورت مستقیم می تابد ،شیشه را تمیز نکنید زیرا خطوطی بر روی سطوح به شکل خط ایجاد می شود که تاثیر مهمی در زیبایی نمای ساختمان شما خواهد گذاشت.

2-برای نظافت شیشه در ارتفاع کرج، تهران از شوینده های قوی استفاده نمایید و هرگز شوینده ها را با هم ترکیب نکنید.

3_استفاده از روزنامه و شوینده سطح شیشه را براق خواهد ساخت.

 

ابزار مورد استفاده در نماشویی شیشه ای چیست؟

نظافت شیشه در ارتفاع کرج، تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در این شهرهای پر جمعیت برج و ساختمان مرتفع زیاد دیده می شود و نتیجه این که صاحبان ساختمانی برای تمیز کردن نما و شیشه ساختمان به کادر نیروی با تجربه و با مهارت نیاز بیشتری پیدا خواهند کرد.

استفاده از کرباس و پارچه استری یکی از قدیمی ترین روش ها می باشد که برای نماشویی شیشه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
2_ابر خیس و تی لاستیکی 3_برس پاشش آب خالص: در این روش با پاشش آب خالص بر روی سطح شیشه و در موضع سایش برس ،کثیفی و غبار از روی سطح شیشه شسته می گردد.

نکته: گاهی اوقات میزان کثیفی و جرم بر روی سطوح نما و شیشه ساختمانی آنقدر زیاد می شود که به ناچار باید از دستگاه واترسند بلاست استفاده نمود.

 

جمع بندی

نظافت شیشه در ارتفاع کرج، تهران و دیگر شهرهای پرجمعیت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زیرا به علت شلوغی و تردد زیاد هر چند وقت یکبار عملیات شست و شوی نما و شیشه باید توسط کادر توانمند و با مهارت شرکتهای معتبر خدمات نما صورت گیرد.

البته برای صرفه جویی در بخش هزینه ها و افزایش سرعت در کارها صرفا این کار به کمک طناب محکم و بدون داربست انجام خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...
09308877798