چسب کاری سنگ نما – عایق درزسنگ نما – چسب کاری نمای ساختمان در تهران و کرج

عایق کاری درز سنگ نمای ساختمان

چسب کاری نما و سنگ ساختمان با طناب بون داربست

سنگ نمای ساختمان به دلیل جذب اب از بدنه و بندها به چسب نیاز دارند.برای جلوگیری از نفوذ با به پشت سنگ ها باید کل دیوار سنگی را چسب کاری کرد.استفاده از چسب های درجه یک و شفاف برای دیوارهای سنگی ضروری میباشد.

شرکت جهان فرود متخصص در چسب کاری دیوارهای سنگی میباشد و با استفاده از چسب های خارجی و بیرنگ تا انتهای عمر ساختمان شما را از شر نم و رطوبت نجات میدهد.

برای چسب کاری دیوارهای سنگی باید افراد متخصص را استخدام کنید تا با دانستن انواع چسب شما را در خرید مواد اب بندی یاری کنند.

 

چسب کاری سنگ نما

چسب کاری سنگ نما

قیمت چسب کاری نمای ساختمان و عایق کردن درزهای سنگ 

چسب کاری دیوار سنگی یکی از لذت بخش ترین خدمات روی ارتفاع به وسیله طناب میباشد و به همین دلیل ارزانترین خدمت ما در این زمینه میباشد.

برای چسب کاری و عایق کردن درزهای سنگ نما بیشتر هزینه مواد مصرف شدن روی دیوار را میپردازید و اجرت کار ما بسیار ناچیز خواهد بود.

  • قیمت چسب کاری کل دیوار به همراه چسب مصرفی  متری 120هزارتومان قیمت گذاری شده است.
  • هزینه عایق کردن درز سنگ ها به همراه چسب مصرفی متری 60هزارتومان میباشد.
  • اجرت انجام کار بدون چسب و مواد برای کل سنگ متری 50هزارتومان میباشد.
  • هزینه اجرای کار فقط برای عایق درزها بدون چسب متری 40هزارتومان میباشد.

ایا پس از چسب کاری نما رنگ سنگ عوض میشود؟

چسب مورد استفاده برای نمای سنگی شفاف و بیرنگ میباشد و پس از استفاده به مدت یک ساعت دیگر هیچ اثاری از چسب روی نما باقی نمیماند ولی محل مالیده شده کاملا عایق خواهد شد.

همان طور که گفته شد این چسب ها در رنگ های متفاوت در بازار موجود هستند.

بعضی افراد صرفا دوجداره کردن شیشه پنجره های خود را در صرفه جویی در مصرف انرژی کافی می‌دانند، اما لازم است که بدانیم مواردی همچون ورود گرد و غبار به منزل و ساختمان شما، و همین احساس سرمایی که با وجود بالا بودن حرارت شوفاژ و یا شومینه خانه دارید نشان از هدر رفتن انرژی از داخل خانه به بیرون است که بسیار ساده و با چسب کاری پنجره نما می‌توانیم از این هدر رفتن جلوگیری کنیم و امروزه نیز لزوم حل شدن این موضوع در تمامی کشورهای دنیا به اثبات رسیده است.

 

پس از عایق درزهای سنگ ورود اب بسته میشود؟

پس از مالیده شدن چسب به درزهای سنگ به صورت کامل راه نفوذ اب برای همیشه بسته میشود و شما دیگر شاهد نم و رطوبت داخل دیوارهای خانه نخواهید بود.

شرکت جهان فرود با استفاده از چسب های قوی و خارجی این تضمین را به شما میدهد که هیچ ابی از نمای ساختمان به داخل نفوذ نکند. جلوگیری از ورود و نفوذ اب به داخل ساختمان تخصص چندین ساله شرکت جهان فرود میباشد.

 

چسب کاری دیوار ساختمان با طناب

چسب کاری دیوار ساختمان با طناب

 

عایق کاری درز نما با چسب ژله ای

برای عایق کاری درز ساختمان ها لازم است چندین نکته را مورد توجه قرار دهیم. اول اینکه باید به صورت تخصصی بررسی شود که نفوذ آب و یا هدر رفت انرژی دقیقا از کدام ناحیه است.

پس از بررسی قسمتی که نم و رطوبت نفوذ میکند با استفاده از چسب های قوی میتوانید درز را پر کنید.

برای پر کردن درزسنگ ها حتما از عایق های ژله ای استفاده کنید تا هیچ راه نفوذ ابی باقی نماند.

مواد ژله ای انعطاف پذیر میباشند و اگر پس از مدتی درز بین سنگ ها دچار شکاف شد چسب های ژله ای نیز به همان میزان باز خواهند شد.

 

چسب کاری و عایق کاری سنگ های قدیمی

نکته دیگر قابل بحث در این مورد تک لایه بودن پنجره های قدیمی است که بر همگان واضح است، امروزه استفاده از پنجره های تک لایه یکی از اولین موارد هدر رفت انرژی محسوب می‌شود و به خوبی می‌دانیم در درجه اول استفاده از پنجره های دو جداره و حتی سه جداره بسیار مناسب‌تر هستند.

یکی دیگر از موارد قابل توجه، استفاده از عایق های پروفیل می‌باشد که برای جلوگیری از هدر رفتن گرما در عایق کاری پنجره نماها استفاده می‌شود.

با چسب کاری کردن دیوار البته چسب مناسب میتوانید نمای ساختمان و پنجره ها را اب بندی کنید.

مجری چسب کاری سنگ نما

در چسب کاری سنگ نما شما به عنوان مصرف کننده در انتخاب رنگ چسب، گزینه هایی مانند رنگ های سفید و قهوه ای و مشکی و سایر رنگ ها که در بازار وجود دارد، آزادی انتخاب دارید.

در حقیقت چسب کاری سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما از لا به لای درزهای سنگ صورت می‌گیرد که یکی از مقدمات صرفه جویی در مصرف انرژی در زمستان و تابستان محسوب می‌شود و جزو مواردی است که تمامی سازندگان ساختمان‌ها سعی در انجام این فرآیند دارند.

چسب ها نیز انواع گوناگونی دارند و مثلا از مواد پلی اورتان و یا سیلیکونی تشکیل شده اند که تمامی این گزینه ها عایق های خوبی برای درزها محسوب می‌شوند.

آب بندی نمای درز سنگ ساختمان

خوب می‌دانیم که آب بندی نمای سنگ ساختمان برای هر ساختمان و سازه ای ضروری است زیرا در بسیاری از ساختمان ها در مواقع بارش برف و باران و یا حتی در اثر شست و شوی درز های بیرونی ساختمان، آب به داخل نفوذ می‌کند و موجب نشت آب به داخل سیمان می‌شود و ممکن است نم و رطوبت به دیوار ها داخل ساختمان نیز سرایت کند.

برای چسب زدن نمای سنگ ساختمان ها، ما استفاده از نانو را پیشنهاد می‌کنیم که متخصصان این زمینه برای خدمت رسانی آماده هستند. در صنعت چسب کاری درز نمای ساختمان فقط نشت آب نیست که کار را مهم جلوه می‌دهد امروزه مسئله جلوگیری از هدر رفتن انرژی و گرما و سرما در زمستان و تابستان دغدغه سازندگان ساختمان ها و اهالی فن است.

‫3 نظر

  • مهدی گفت:

    بسیار عالی هستید

  • سهیل گفت:

    کار چسب کاری که انجام دادی بسیار تمیز و خوب بودش

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لطفا صبرکنید...
    09308877798