نانو کردن نما در تهران و کرج – خدمات پوشش نانو سنگ و شیشه و سیمان

نانو کردن نمای ساختمان با طناب

نانو کردن نما با طناب و بدون داربست تهران کرج

نانو کردن نمای ساختمان از خدمات مهم ساختمانی میباشد که میتواند جلوی نفوذ اب را بگیرد و هم میتواند باعث کثیف نشدن سطح مورد نطر را بگیرد.  اما شرکت جهان فرود متخصص اب بندی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک سنگ نما با مواد نانو میباشد. نانو نمای ساختمان به وسیله طناب و بدون داربست در نقاط بدون دسترسی انجام میشود.

 

نانو نمای ساختمان از جنس سنگ و شیشه و سیمان با تضمین

ساختمان های سنگی و سیمانی و شیشه ای بر اثر بارندگی دچار نم و نفود اب میشوند که میتوان به راحتی با مواد نانو انها را عایق کاری کرد. سنگ ها و سیمانها به دلیل ترک و خلل و فرج های موجود دچار نفودپذیری میشوند و باید با نانو و عایق های رطوبتی ترمیم شوند.

 

نانو کاری دیوار ساختمان

نانو کاری دیوار ساختمان

 

قیمت نانو نمای ساختمان با راپل

قیمت برای خدمات اجرایی نانو نمای ساختمان در تهران و کرج به صورت متراژ و کنترات انجام میشود. برای استعلام قیمت باید نمای ساختمان را به صورت واتساپ برای شرکت جهان فرود که در قسمت calll  موجود میباشد ارسال کنید تا قیمت به شما کتبا اعلام گردد. بیشترین قیمت را نانو کردن نما را سنگ دارد. به این دلیل که باید مواد خالص را روی سنگ با نظم خاصی زده شود تا نمای ساختمان خراب نشود و باقی نماها با ترکیب پودر نانو انجام میشود.

 

 

چگونه نانو کردن نما در تهران کرج صورت می گیرد؟

شر کت جهان فرود انجام دهنده خدمات نانو با تکنولوژی روز دنیا در استان تهران و البرز میباشد.

تکنولوژی نانو از جدید الظهور ترین تکنولوژی هایی است که امروزه رایج شده اند.

در علم نانو سعی بر این است که در ویژگی های ماده ای که داریم تغییراتی به وجود آوریم که ماده ی مورد نظر به شکل جدیدی در بیاید.

این تغییرات در مواد همانطور که از اسم این فناوری بر می آید در مقیاس بسیار کوچک و در حد نانومتر است.

یکی از مهمترین دستاوردهای این فناوری در حوزه ی ساختمان سازی نانو کردن نمای ساختمان ها است به این علت که یکی  از ویژگی های مواد نانو جذب نکردن آب و آب گریزی آن ها است.

این عمل به این شکل صورت می گیرد که یک پوشش نانو که برای مصالح ساختمانی اعم از سنگ، سیمان و غیره مناسب را انتخاب و بر روی نمای آن ساختمان اعمال می کنند.

این روزها نانو کردن نما در کرج یکی از روش های جدیدی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است با ما همراه باشید.

نانو کردن نما در تهران کرج سبب می شود که نمای ساختمان به خوبی در برابر عامل های خارجی محافظت شود.

 

از جمله ی این فاکتورهای خارجی آسیب رسان عبارت هستند از:

وضعیت آب و هوایی آن منطقه، همچنین رسوخ کردن آب به درون نمای ساختمان و نیز قرار گرفتن  آلودگی های محیطی و گرد و غبار روی نما.

پوشش نانو در تهران و کرج سبب می شود نمای ساختمان به مقاومت خوبی دست پیدا کرده، درصد نفوذ پذیری آب را کاهش داده و سبب پیشگیری از ورود آب باران و غیره به درون نما می شود.

علاوه بر اینها پوشش نانو به راحتی تمیز می شود و سبب بیشتر شدن طول عمر نما خواهد شد.

مزیت های انجام نانو کردن نما در تهران کرج

نانو کردن نما در تهران و  کرج با مزیت هایی همراه است که در ادامه به آن می پردازیم:

اولین مزیت انجام نانو سنگ نما  پیشگیری از حفره حفره شدن سنگ ها و ریزش قسمتهایی از آن ها و در نتیجه بد نما شدن ساختمان است.

علاوه بر این یک مجری نانو در نما ساختمان در کرج قادر است با انجام این کار از به وجود آمدن کپک و شوره گرفتن نما پیشگیری کند.

از دیگر مزایای پوشش نانو در کرج حفاظت کردن از نما در برابر اشعه های مضر خورشید مانند پرتوهای یو وی UV است که باعث فرسایش زودتر از موعد  سنگ های موجود در نما می شود.

یکی از مهم ترین فایده هایی که نانو کردن نما در کرج برای ساختمان دارد ساده تر شدن انجام کارهای نظافتی نمای ساختمان و همچنین پاکیزه نگه داشتن آن برای زمان بیشتری است.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که نانو کردن نما در بر دارد به صرفه بودن آن از نظر اقتصادی است که سبب کم شدن هزینه های مربوط به نگهداری نمای ساختمان می شود.

انجام نانو کردن نما در تهران کرج چگونه است؟

عموما پوشش نانو بر روی همه ی مدل های سنگ با هر جنسی پاسخگو است، اما سنگ هایی که درصد جذب آب بیشتری دارند موارد مناسب تری برای انجام این کار هستند.

برای نمونه سنگ های گرانیتی میزان پایین تری آب به خود می گیرند اما سنگ های مرمر یا تراورتن آب را به خوبی جذب خود می کنند و به نسبت گزینه های بهتری برای انجام این کار هستند. هرچند همان گونه که گفته شد حتی روی سنگ های گرانیتی نیز می توان پوشش نانو ایجاد کرد.

برای نانو کردن نما ساختمان پس از اینکه کارهای مربوط به نما به اتمام رسید در ابتدا باید کلیه ی سطح نما شسته شود تا همه ی آلودگی های ناشی از ساخت و ساز از روی آن رفته و سطح کاملا پاکیزه و آماده ی کار شود.

سپس مجری نانو در نما ساختمان به کمک تیم متخصص خود کلیه ی بخش های نما را از نظر سطح کیفی بندکشی بین درزها و نیز عدم وجود سوراخ و درز و پر کردن سوراخ ها در صورت وجود با بتونه بررسی می کند. در انتها وقتی شرایط برای اعمال پوشش نانو ایده آل بود مجری اقدام به اجرایی کردن آن می کند.

 

پوشش های نانو دارای ویژگی هایی هستند که تعدادی از آن ها به شرح زیر می باشند:

هر یک لیتر از پوشش نانو تقریبا می تواند بین پنج الی هفت متر مربع از سطحی که مدنظر داریم را جوابگو باشد. پس از نانو کردن نما تقریبا سه تا پنج سال طول می کشد تا پوشش خاصیت خود را ا دست بدهد.

همچنین این کار باعث عوض شدن رنگ نمای ساختمان نمی شود و روی آن هیچ تاثیری نمی گذارد.

پس می شود با خیالی راحت و به دور از دغدغه ی خراب شدن جلوه ی ظاهری نمای ساختمان به انجام آن مبادرت کرد. مجری نانو در نما ساختمان در کرج می تواند این کار را با کمک غلطک یا قلمو و حتی پمپ های بادی انجام دهد.

برای انجام پوشش نانو در کرج حتما باید دقت شود که سطح کار پیش از اعمال ماده ی نانو باید کاملا خشک بوده و حتی مقدار کوچکی نم و رطوبت هم نداشته باشد و همچنین سطح کار کاملا تمیز بوده و گرد و غبار و آلودگی روی آن وجود نداشته باشد.

عموما مجریان این کار آن را بدون نصب داربست انجام می دهد و از تکنیک راپل که به وسیله ی طناب انجام میشود بهره می برند.

یک نکته ی دیگر که لازم است آن را مدنظر قرار دهید این است که کمترین میزانی که شما قادر به خرید ماده ی نانو هستید 10 لیتر است.

عموما نانو کردن ساختمان کاری آسان و بدون دردسر است و به نما حفاظت خوبی در برابر آلودگی و تغییرات جوی می دهد.

این ماده بر پایه ی آب است و به هیچ عنوان سمی و خطرناک نیست.

یکی از نکته های مثبت پوشش نانو این است که به هیچ عنوان به وسیله ساییده شدن از بین نمی رود.

همچنین پوشش نانو در برابر دماهای خیلی بالا کاملا بدون مشکل عمل می کند و به همین علت انجام آن در مناطق گرمسیری به خوبی انجام می دهد و پاسخگوی نیازها است.

علاوه بر این، این پوشش نانو در برابر دماهای خیلی کم نیز دچار مشکلاتی مانند یخ زدن و یا شکستن نمی شوند و به خوبی وظیفه ی خود را انجام می دهند.

‫2 نظر

  • سعید گفت:

    کارتون درسته ممنون از نانو کردن نما

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لطفا صبرکنید...
    09308877798