نورپردازی نمای ساختمان
زمان مطالعه: 7 دقیقه
4.2/5 - (26 امتیاز)

متخصص نورپردازی نما در تهران و کرج با جهان فرود

نورپردازی نما یک شغل سخت و نیاز است که شخص انجام دهنده تخصص برقکاری روی نمای ساختمان را داشته باشد. نورپردازی به مجموعه ای از کارهای برقی روی نما گفته میشود که بدون داربست روی ارتفاع انجام میگیرد. شرکت جهان فرود دارای متخصصن نورپردازی نمای ساختمان میباشد که با طناب با صرفه جویی در وقت و هزینه کارای برقی نمای شما را در تهران و کرج انجام میدهد. این نورپردازی از ریسه و لامپ و نورمخفی را در بر گرفته است. بهتر است قبل از نورپردازی نمای شاختمان را با واترجت  نماشویی  کنید تا نور تمیزی ساختمان را به شما نشان بدهد.

 

نورپردازی نما با طناب
نورپردازی نما با طناب

 

 

 

برقکار متخصص در خدمات برقکاری نمای ساختمان

جهان فرود دارای برقکارهای متخصص میباشند که به تمام نکات نورپردازی واقف هستند. سیم کشی و اتصال برق به والواشرهای روی نما کار ساده ای نیست ان هم روی طناب. پس از شرکتی استفاده کنید تا سیم کشی های داخل نمای ساختمان را به صورتی انجام دهد که اتصالی و جرقه ای در هنگام کار یا بعد از انجام کار رخ ندهد. برقکار نمای ساختمان باید بداند که برای اتصال سیم ها چه قطعه ای باید متصل کرد تا فشار وارده به صورت مستقیم به چراغ ها را کم کند. با جهان فرود تماس بگیرید تا راه حل نورپردازی نمای ساختمان را به شما عزیزان توضیح بدهد.

 

تعویض چراغ ها یا والواشرهای نمای ساختمان با طناب بدون داربست

تعویض چراغ ها و عوض کردن لامپ های نما که به ان والواشر گفته میشود جزو خدمات نورپردازی به حساب می اید. هرگونه پروژکتور که بخواهید میتوانیم به وسیله طناب روی ارتفاع تعویض کنیم و این تخصص گروه جهان فرود است. برای نورپردازی نمای ساختمان که اکثرا رومی هستند بیشتر امروزه از والواشر ها پهن و دراز استفاده میشود که نور بیشتری روی نما پرتاب میکنند. ریسه ها به دلیل کنده شدن کمتر استفاده میشوند و در عوض لامپای مخفی روی ساختمان کار میشود که شکل و شمایل زیبایی به نمای ساختمان میدهند.

 

قیمت تعویض والواشر و پروژکتور روی نمای ساختمان در تهران و کرج

قیمت تعویض پروژکتور روی نما هرعدد از 250 هزارتومان شروع میشود که هرچقدر تعداد ان بیشتر بشود هزینه کل کمتر میشود و مثلا اگر تعداد لامپ ها 20 عدد باشد دونه ای 150 هزارتومان تعویض میگردذ و اگر مثال 100 عدد والواشر داشته باشید دانه ای 100 تومان تعویض میگردد.

نورپردازی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست

خدمات نورپردازی با طناب یکی از حرفه هایی است که امروزه در حال رشد میباشد. مثلا در یک برج 10 طبقه دو عدد لامپ سوخته باشد و شما مجبور هستید که داربست ببندید. ولی با اختراع راپل دیگر نیازی نیست داربست ببندید و وقت خودتان را هدر بدهید. در کمتر از چند ساعت به راحتی دو عدد و یا 1000 عدد لامپ خود روی ارتفاعات را تعویض کنید و به نمای خود نور بدهید. طناب امروز هم در قیمت و هم در وقت هنگام نورپردازی نمای ساختمان به صرفه تر از داربست میباشد. تمامی خدمات نورپردازی با طناب قابل انجام است.

عکس نورپردازی نمای ساختمان

برای نمونه کارهای نورپردازی نمای ساختمان که با طناب انجام شده است را مشاهده میکنید. این ها نمونه ای از هزاران پروژه های نورپردازی هستند که بدون داربست و با متخصص راپل انجام شده است.

قبل از انجام نورپردازی
قبل از انجام نورپردازی

 

بعد از عملیات نورپردازی با طناب
بعد از عملیات نورپردازی با طناب

 

نورپردازی نمای ساختمان با راپل
نورپردازی نمای ساختمان با راپل

 

 

نورپردازی نمای رومی بسیار زیبا شرکت جهان فرود
نورپردازی نمای رومی بسیار زیبا شرکت جهان فرود

 

نورپردازی نمای سنگی با جهان فرود
نورپردازی نمای سنگی با جهان فرود

 

 

نورپردازی نما در تهران و کرج
نورپردازی نما در تهران و کرج

 

 

نورپردازی نمای ساختمان با قیمت مناسب

برای نورپردازی مناسبترین قیمت را میتوانید از ما بخواهید. شرکت جهان فرود با داشتن پرسنل برقکار که به راحتی روی نما خدمات برقکاری انجام میدهد میتواند به راحتی در چند ساعت چندین والواشر و پروژکتور شما را تعویض کند و همچنین به صورت 0 تا 100 خدمات نورپردازی را روی تمام ساختمان ها روی هر طبقاتی انجام دهیم. در ادامه قیمت نورپردازی را بخوانید.

 

نورپردازی نما بدون داربست
نورپردازی نما بدون داربست

قیمت نورپردازی نمای ساختمان با راپل

قیمت نورپردازی نما با یکدیگر متفاوت میباشد چون شما یک وقت کل ساختمان از صفر تا صد نورپردازی میکنید و در بعضی اوقات ما برای تعمیرات و تعویض لامپ و ریسه میخواهید نورپردازی انجام بدهید. برای نورپردازی نما به صورت کلی حتما باید ساختمان بازدید شود و قیمت اعلام گردد. برای تعوض لامپ یا والواشر یا پروژکتور هر عدد از 100 تا 150 هزارتومان میباشد که این تفاوت قیمت بستگی به نمای ساختمان و تعداد لامپ ها در هر بار پایین امدن دارد. برای تعویض ریسه هم متراژ را پس از تماس به ما بگویید و پشت تلفن قیمت اعلام میشود.

 

نورپردازی نما با راپل
نورپردازی نما با راپل

 

انواع نورپردازی ساختمان

  1. نورپردازی داخلی
  2. نورپردازی خارجی

نورپردازی داخلی به نصب و ریسه کشی نمای داخل ساختمان گفته میشود که نیازی به راپل و طناب نیست و میتوان با یک متخصص برق کار کار نقشه کشی را انجام میدهد کمک گرفت.

نورپردازی خارجی به مجموعه ای از کارهایی گفته میشود که برای زیباسازی نمای ساختمان با نور به صورت حرفه ای انجام میشود. این نورپردازی میتواند لامپ و پروژکتور باشد یا نور مخفی های ریسه ای شکل که در تهران و کرج بسیار محبوب هستند و خیلی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نورپردازی نمای ساختمان با طناب
نورپردازی نمای ساختمان با طناب

 

نمونه کار نورپردازی نما
نمونه کار نورپردازی نما

 

 

 

 

تعویض و تعمیر نورپردازی نمای ساختمان

نورپردازی هایی که در زمان ساخت یک اپارتمان یا برج روی نما نصب میشوند صدرصد بعد از مدتی خراب و یا خاموش میشود و در بعضی مواقع سیم ها به هم اتصالی میکنند. این خرابی ها به دلیل اب و هوا و بارندگی شدید به وجود می اید. تعمیر و تعویض لامپ ها در هر نقطه از نما باشد به راحتی با طناب قابل تعمیر و تعویض هستند. با صرف زمان کم میتوانید نورهای نما که خراب شده اند را تعویض کنید.

 

 

سندبلاست دیوار نما قبل از نورپردازی

نورپردازی نمای برج و ساختمان های بلند مرتبه

در برج های بلند و ساختمان های چندین طبقه دسترسی به لامپ و سیم های خراب روی نما امکان پذیر نمیباشد. به دلیل اینکه پروژکتور های نما با پیچ و رولپلاک روی نمای ساختمان نصب میشوند فرد باید حتما روی کار باشد تا بتواند پیچ ها را باز و بست کند. در بعضی ساختمان ها افراد به کارهای بسیار خطرناک دست میزنند و از پنجره خود را معلق میکنند تا بتوانند لامپ را تعویض کنند. بنده در چندین جا متوجه سقوط افراد به دلیل رعایت نکردن ایمنی بودم. پس برای نورپردازی و تعویض لامپ ها حتما به یکی از متخصصین جهان فرود مراجعه کنید و تماس بگیرید.

 

نورپردازی نمای ساختمان دو طبقه

در ساختمان های دو طبقه نورپردازی به دلیل حجم کن نما به راحتی انجام میشود. نورپردازی نمای ساختمان دوطبقه از چندین پروژکتور و ریسه روی نما انجام میشود که هزینه انچنانی ندارد. مثلا میتوان در هر طبقه سه عدد پروژکتور نصب کرد و دو عدد ریسه در عرض ساختمان نصب کرد که کار بسیار راحتی برای راپل کار میباشد.

 

نورپردازی نمای ساختمان مدرن

شرکت جهان فرود نورپردازی ساختمان های مدرن را نیز میتواند انجام بدهد. متخصص شرکت جهان فرود یعنی علی پارسا و مهیار شریفی به دلیل انجام دادن پروژه های زیاد نورپردازی توانسته اند تخصص و حرفه اینکار را بدست بیاورند.

نور مخفی نمای ساختمان

نورمخفی همان شیلنگی هایی است که به صورت نور لا به لای سنگ های نما نصب میشود و با روشن کردن انها یک نور بسیار زیبا و شکل های هندسی روی نما تشکیل میدهد. میتوان هرنوع طرحی دلتان میخواهد روی نما در بیاورید تا زیبایی را به نمای خودتان بدهید.

نورپردازی نمای ساختمان سنگی

بیشترین نورپردازی برای نماهای سنگی و از جمله رومی میباشد. این نوع نماها ارزش خرج کردن و نورپردازی کردن را دارد چون با نور دادن روی نما جلوه بسیار زیبایی به ان میدهید.  میتوانید لابه لای نمای رومی تعداد زیادی پروژکتور و نورمخفی کار بگذارید تا نورپردازی حرفه ای را روی ساختمانتان انجام داده باشید. 

نورپردازی نمای ساختمان ویلایی

برای نماهای ویلایی به دلیل کوچک بودن بیشتر نورپردازی ال ای دی استفاده میشود. ال ای دی به پروژکتور های کم مصرف و کوچک گفته میشود که برای دیوارهای با ارتفاع کوچک نصب میشود. به دلیل نزدیک بودن دید ساختمان نور کمتری نیاز است و این نور کم با نصب چراغ های ال ای دی بسیار اسان میباشد. نورپردازی نماهای ویلایی در یک روز قابل انجام است و میتوانید از طریق شرکت جهان فرود نمای بسیار زیبایی  داشته باشید.

نورپردازی نمای رومی ساختمان

بیشترین خدمات نورپردازی روی نماهای رومی انجام میگیرد. این نماها به دلیل پستی بلندی هایی که دارد وقتی نور درون انها کار میشود بسیار زیبا میشوند و رخ نمای ساختمان را زیبا میکنند. نمای رومی جدید هستند و امروزه 90 درصد از سازنده ها از سنگ و طرح رومی برای نمای خود استفاده میکنند. پس متخصص نورپردازی نمای رومی بسیار مهم میباشد و جهان فرود از این پرسنل برخوردار است.

انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

چندین نوع روشنایی داریم که میتوان نمای ساختمان را ا انها روشن کرد که به شما توضیح خواهم داد.

 

 

نورپردازی نمای سنگ ساختمان رومی
نورپردازی نمای سنگ ساختمان رومی

 

نورپردازی نمای رومی
نورپردازی نمای رومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *