نشت اب از پنجره دو جداره
زمان مطالعه: 6 دقیقه
Rate this post

اب بندی پنجرهای دوجداره و جلوگیری از نشت اب

اب بندی پنجره دوجداره توسط شرکت جهان فرود با ابزار راپل انجام میشود. لوازم مصرفی در اب بندی پنجره های دوجداره با مواد سیلیکونی و پی وی سی انجام میشود. موادی که استفاده میشود جنس خارجی دارد و صدرصد از نشت اب از پنجره دوجداره جلوگیری میکند.

 

اب بندی پنجره دوجداره روی نما
اب بندی پنجره دوجداره روی نما

قیمت اب بندی و جلوگیری از نم پنجره دوجداره جهان فرود

قیمت اب بندی و رفع نم پنجره ها از 800 تومان شروع میشود و بستگی به توضیحات و تعداد پنجره ها دارد و شما بعد از تماس متوجه قیمت قطعی عایق بندی پنجره دو جداره خواهید شد. قیمت پنجره ها بزرگ و عریض و پهنتر بیشتر حساب میشود و کوچکترین پنحره از 800 هزارتومان شروع میشود. تمام قیمت هایی که میگوییم با مصالح و جنس مصرفی میباشد.

 

جلوگیری از نشت اب از پنجره دوجداره
جلوگیری از نشت اب از پنجره دوجداره

 

چگونگی انجام کار جهت جلوگیری از نشت اب از پنجره دوجداره

ابتدا شرکت جهان فرود نقاط ورود اب از پنجره دوجداره را تشخیص میدهد و با توجه به جنس بدنه و جای مورد نظر چسب مورد استفاده را تهیه میکند. راپل روی پشت بام نصب میشود و راپلکار شروع به انجام کار میکند.

نشت آب از پنجره دو جداره با طناب بدون داربست با شرکت جهان فرود

بر اثر بارندگی شدید در فصب زمستان و پاییز اکثر پنجره هایی که نوساز هستند اب به راحتی به داخل ساختمان نفوذ میکند و باعث خرابی پنجره های دو جداره میشود که باید شرکت اب بندی انرا کارشناسی کند.

 

راه کار جلوگیری از ورود اب از پنجره دو جداره چیست؟

راه جلوگیری از ورود اب و رطوبت از پنجره دوجداره چسب سوباش و مخصوص نمای ساختمان و پنجره میباشد که از ترکیه وارد میشود.  انجام اب بندی پنجره دوجداره با ضمانت ده ساله انجام میشود.

 

اب بندی و نشت پنجره های دوجداره تهران و کرج
اب بندی و نشت پنجره های دوجداره تهران و کرج

 

جلوگیری از ورود و نفوذ اب از پنجره دو جداره

گاهی اوقات در اثر نظافت، آب به بیرون نمی رود و یا ممکن است به داخل ساختمان نفوذ کند. این اتفاق حتی در زمان بارش های باران و برف هم ممکن است پدید آید. در این صورت باید با افراد ماهری که در این راستا تجربه و مهارت لازم را دارند تماس حاصل کنید.اما دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود نشت آب از پنجره دوجداره به آسانی صورت گیرد. برای درزبندی و آببندی پنجره ی ساختمان باید در ابتدا همان بخش که بیشترین میزان نفوذ آب اتفاق میوفتد شناسایی شود و سپس توسط نیروی با تجربه اقدام گردد.اما گاهی اوقات مشکل با تعویض پنجره قابل حل خواهد بود. برای همه ی ما تصور این که آب و رطوبت وارد ساختمان شده و بر روی دیوارهای داخلی تاثیر بگذارند بسیار مشکل می باشد. اما اثر گذاری نم و رطوبت بر روی دیوار منزل به فضایی زشت و زننده تبدیل خواهد نمود.بوی رطوبت آن چنان بر فضا حاکم می شود که ترجیح می دهید در و پنجره ی منزلتان را باز کنید تا از شر بوی نامطبوع خلاص شوید. در ادامه ی مطالب در این باره به توضیح بیشتری خواهیم پرداخت .

 

اب بندی پنجره دو جداره نمای ساختمان

اب بندی پنجره دو جداره نمای ساختمان

دلایل اصلی تشت آب از پنجره ی دو جداره چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که علتها متفاوت هستند. اما بنابر تجربیاتی که شرکتهای خدمات نمای معتبر در طول مدت زمان کاری خود کسب نمودند یکی از این دلایل نشت آب از پنجره ی دو جداره را مشکل در نصب آن می دانند. گاهی اوقات وجود یک اشتباه و خطا در نصب آن توسط افراد غیر ماهر باعث نشت آب از پنجره ی دو جداره خواهد شد.در این بین گاهی کیفیت پایین محصول باعث ناکارایی آن خواهد شد. گاهی هم به دلیل عمر طولانی پنجره، زمینه ی ورود و نشت آب از پنجره دو جداره به درون ساختمان فراهم می گردد.گاهی وقت ها بر اثر گذشت زمان لاستیک ها دچار فرسودگی و ایراد می شوند که متخصص ماهر در این امر برای تعویض یا جایگزینی آن اعلام نظر خواهد نمود.

 

عایق کاری پنجره دو جداره ساختمان با طناب
عایق کاری پنجره دو جداره ساختمان با طناب

 

آب بندی نما و درز شیشه با شرکت جهان فرود

اگر در زمان شست و شوی شیشه و حتی نماشویی ساختمان یا در فصل بارندگی شاهد ورود آب حتی از پنجره های دو جداره بودید به کمک روش های آب بندی و بستن درز ورود آب به درون ساختمان از بروز حوادث و خسارت مالی پیشگیری خواهید نمود. آبی که از لای درز پنجره وارد منزل می شود علاوه بر به وجود آوردن خسارت مالی متعدد، همه ی لوازم منزل اعم از فرش، لوازم برقی ،دیوار نما، رنگ آمیزی و نقاشی نما را از بین خواهد برد تا جایی که پایه های دیوار داخلی منزل بر اثر ورود آب به داخل سست و ناپایدار خواهد شد و هر لحظه امکان نشست و ریزش بقیه ی بخش های ساختمانی وجود خواهد داشت. اما کار درزبندی و آب بندی شیشه فقط توسط نیروی کار در ارتفاع دوره دیده و با شهامت انجام خواهد گرفت. این نیروی متخصص با دانشی که در زمینه ی انجام عملیات آب بندی و درزبندی دارند به شکل کاملا حرفه ای در مدت زمان کوتاه از طناب بالا رفته و با سرعت قابل ملاحظه ای و با صرفه جویی در بخش هزینه ها کار را به بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند. مزایای استفاده از طناب و بدون داربست این است که کارگر متخصص در کمال آرامش و امنیت خاطر به کار در ارتفاع می پردازد و هزینه ی نصب مجدد داربست حذف خواهد شد. امروزه بیشتر شرکتهای معتبر خدمات نما برای فعالیت در ارتفاعات مختلف ساختمانی از روش بکارگیری طناب و بدون داربست استفاده می نمایند.

 

راه کارهای پیشنهادی برای پیشگیری از نشت آب از پنجره ی دو جداره به درون ساختمان چیست؟

در بیشتر پروژه های کاری که گروهای کار در ارتفاع آن را انجام می دهند مهمترین عامل نبود شیارها می باشد و در پاره ای از مواقع نبود عایق بندی اصولی و صحیح. همچنین شیارهای تخلیه باید توسط این افراد متخصص در پروفیل ایجاد شود. و در صورت خارج شدن از رگلاژ، کار تنظیم را عملیاتی و مشکل را برطرف نمایند. درضمن انجام تنظیم شیشه، ایجاد شیار، عایق بندی کار هر فرد عادی نیست. زیرا خطرات فراوانی مانند شکستن پروفیل ها و شیشه دو جداره ،افتادن لنگه ها، باز کردن بیش از حد منافذ عبور آب، ممکن است ایجاد گردد.
اگر زمان خرید پنجره ی دو جداره به درجه ی کیفیت و استاندارد آن توجه لازم شود دیگر مشکلی ایجاد نخواهد شد.
برای نصب پنجره ی دو جداره حتما از افراد متخصص و با تجربه استفاده شود.
از زوار شیشه به صورت استاندارد استفاده شود و بررسی رگلاژ بودن آنها و درضمن مطالعه و بررسی دقیق عملکرد شیار تخلیه آب و عوض نمودن درزگیری قدیمی و فاسد شده
اما کمبود کانال های زهکشی درب و پنجره یکی دیگر از علتهای مهم نشت آب می باشد. اگر چنین مشکلی ایجاد شد باید با فرد ماهر کار در ارتفاع شرکت مورد نظر تماس حاصل کنید تا به کمک ابزار ویژه، کانال های لازم را ایجاد کند.
یکی دیگر از راه کارهای حل مشکل نشت در پنجره های دو جداره ،تنظیم زیر شیشه می باشد تا مشکل حل شود.

 

مزیت استفاده از پنجره های دو جداره چیست؟

مهمترین مزیت تا حد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. پنجره های دو جداره مانع از خروج گرما از داخل ساختمان و مانع از ورود هوای سرد در فصل سرما به داخل منازل خواهند شد.استفاده از پنجره های دو جداره مانع از ورود گرد و غبار و آلودگی از محیط بیرونی به داخل منازل خواهند شد. استفاده از پنجره های دو جداره در برابر رطوبت، باران، برف، آفتاب مقاوم و مستحکم می باشند. درضمن استفاده از پنجره های دو جداره نوعی عایق مهم برای حفظ آرامش شما در برابر سر و صدای اضافی از محیط بیرونی خواهند بود.

 

قیمت پنجره ی دو جداره

قیمت پنجره ی دو جداره به علت کمتر بودن یک لایه شیشه در ساختار آن از پنجره ی 3 جداره پایین تر می باشد. توجه به این نکته دارای اهمیت است که هر اندازه فضای شما بزرگتر باشد به تعداد بیشتری شیشه نیاز است و بالعکس که در افزایش یا کاهش قیمت پنجره موثر خواهد بود.

 

جمع بندی

راه کارهای زیادی برای حل مشکل نشت آب از پنجره ی دو جداره به درون ساختمان  وجود دارد. اما تشخیص اینکه بهترین روش برای حل مشکل نشت آب به داخل ساختمان کدام روش است. تنها از طریق نیروهای متخصص کار در ارتفاع شرکتهای معتبر خدمات نما صورت خواهد گرفت. این افراد بدون داربست و به کمک طناب، صحیح ترین روش برای رفع مشکل را بر می گزینند.

 

شرکت جهان فرود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *